Mini shopping

Ja idag har jag haft en trevlig dag på stan med Matina och fick med mig lite hem, fast jag egentligen borde spara och har andra saker pengarna borde läggas på men kunde inte låta bli! :)
Men det blev som tur var bara 3 påsar den här gången, finns så himla mycket jag vill ha så det skulle ha kunnat bli fler men jag måste spara nu, annars har jag inga fick pengar till Rhodos i sommar haha:)
ÄLSKAR linnet, 199kr på bikbok
Köpte äntligen sport bh:n som jag velat ha ett tag, värdelöst att springa med vanlig bh, känns som att allt ska "hoppa ur" haha.. :) 149kr på Gina Tricot
Denna söta lilla blomma köpte jag till min lilla mormor för att visa hur mycket hon betyder för mig! Vet inte vad jag skulle göra utan henne faktiskt! Älskar dig mommo! Köpte den på city Flora tror jag det hette för 155kr :) Dem hade mång fina blommor där! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig oxå söta Nanna och blomman är jättefin med hjärtekrukan,tack så hemskt mycket för den,du vet vad glad jag blev.Puss&kram från din mommo :-)

2012-03-07 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0