Gårdagens shopping

Följde snabbt med till stan igår med Hanna och hennes mamma och syster för det var 40% på allt på Cubus om man hade en kupong från VLT. Hittade dock inget där som man kunde använda kupongen till. Men här kommer bilder på det jag köpte!
Nagellack och solglasöfon från Cubus. Minns dock inte priset på det haha..
Köpte ny väska, det var erbjudande, kostade 200kr istället för 300kr! Samma som jag redan har men i annat material från Accent.
Svart vanlig t-shirt från H&M 99kr
Och så en bild på mig i mina nya solglasögon. Har svårt för solglasögon, tycker aldrig att det ser bra ut på mig men det är ett måste nu när jag börjat köra bil, ser ingenting ibland utan solglasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0