Pinsamt!

(Liksom kolla ringfingret va kort nageln är!!)
Om det är något som jag tycker är pinsamt och som äcklar mig så är det ovårdade händer och just nu känner jag mig väldigt äcklig. Vet inte varför jag känner så men det har jag alltid gjort tror jag. Jag rev iaf av mina naglar för jag blev förbannad att en av dem gick av så då åkte alla av. Ångrar mig grovt nu dels för att det gör ont i fingrarna så fort man kommer åt något och det ser bara äckligt ut när naglarna liksom tar slut och huden som annars är under nageln sticker fram, om ni förstår vad jag menar? Fingrarna ser tjockare ut också tycker jag, i alla fall på mig. Målade iaf slarvigt på ett rosa lack idag i hopp om att det skulle kännas mycket bättre men det gör det inte haha, aja tur att det växer ut någorlunda snabbt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0