dag 6 - Hur många nagellack har du, av varje märke.

Haha jadu det tänker jag ju inte sätta mig och räkna men jag vet att jag har 100lack sammanlagt just nu så jag tror jag har kanske 20st från depend, 10-15st från H&M 10-15 av speciallacken jag använder när jag gör vissa mönster, 6st av andra lack som jag gör streck och prickar med sen kanske 5-10st från isadora och sen är det massa olika som jag och mamma köpt utomlands och fått. Ja jag hoppas det svaret duger :)
Bild igen på min lilla nagelproduktssamling :)

Kommentarer
Postat av: Cissan

Ehhh, vaddå samling det där kallas faktiskt för mani gumman lilla :)

2011-11-20 @ 19:59:21
Postat av: Mami

Hahaha...hörru snäckan, du menar väl våran samling? ;)

2011-12-02 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0