dag 4 - Ditt första nagellack.

Oj det kommer jag inte ens ihåg vilket det är och har nog tyvärr inte ens kvar det. Har alltid älskat sånt här så jag fick sånt redan när jag var liten och därför kan jag inte komma ihåg det. Men jag minns ändå ett nagellack jag fick av min farfar för flera flera år sen vad kan jag ha vart 10, kanske? Det var iaf ett gammelrosa lack från depend och då såg inte ens deras flaskor ut som dem gör idag och det lacket slängde jag för något år sen när jag rensade lite tyvärr så kan inte visa bild heller :( Men nu efter mycket letande på google så har jag hittat exakt det nagellacket jag menar! såhär såg det ut:
Det var exakt detta nagellacket jag fick, ni ser ju att flaskan ser annorlunda ut mot idag. Som sagt hittade bilden på google och sidan som lade ut bilden ville inte ladda så jag kunde inte länka till bilden men hoppas det är okej att jag lånar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0